PERKHEMAHAN SEKOLAH

Posted: 10 October 2009 in Aktiviti Sekolah

SATU AKTIVITI PERKHEMAHAN UNIT BERUNIFORM SEKOLAH KEBANGSAAN TUANKU FATIMAH ANJURAN PIHAK SK TUANKU FATIMAH SEDANG DIADAKAN DI PADANG SEKOLAH BERMULA 9/10/2009 SEHINGGA 11/10/2009.

DI ANTARA PASUKAN BERUNIFORM YANG MENYERTAINYA IALAH PASUKAN PENGAKAP, PUTERI ISLAM, PANCARAGAM, BULAN SABIT MERAH DAN YANG LAINYA.

PIHAK PIBG SKTF BERHARAP AGAR DENGAN SEDIKIT SUMBANGAN YANG DIBERIKAN OLEH PIHAK PIBG DAPAT MENJAYAKAN MATLAMAT AKTIVITI PERKHEMAHAN TERSEBUT.

Comments
  1. muhammad amar luqman bin haji hamidul says:

    perasaan saya amat gembiRA KERANA saya dapat naik atas truck bomba..bomba datang ke sekolah saya untuk buat pameran alat-alat yang canggih..saya nak sangat gambar saya masuk dalam internet supaya dapat buat kawan baru..tapi saya tak ada internet ini pun saya dapat buat benda ni dari kawan saya yang ada internet..

Leave a Reply

